Työmuodot - Alajärven Helluntaiseurakunta

KANTAKAA TOISTENNE KUORMIA
RAKASTA LÄHIMMÄISTÄSI NIINKUIN ITSEÄSI
Jumalanpalvelus sunnuntaina klo 11.00
Viikoittain järjestettävät tilaisuudet rakentuvat opetuksen, musiikin ja rukouksen varaan. Tilaisuudet pidetään säännöllisesti joka viikko lukuunottamatta poikkeuksia.
SÄÄNNÖLLISESTÄ VIIKKORYTMISTÄ POIKKEAVAT SUNNUNTAIN TILAISUUDET:
Ehtoollisjumalanpalvelus klo 11.00. Kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina pidetään ehtoollisjumalanpalvelus. Säännöllinen kokoontuminen yhteisen ehtoollisen viettoon ja rukoukseen vahvistaa uskoa ja luo yhteyttä
Perhejumalanpalvelus klo 16.00. Kahden kuukauden välein järjestetään kaiken ikäisille suunnattu jumalanpalvelus, jonka tarkoituksena on tuoda koko seurakuntaperhe yhteen (tauolla syksyn 2018).
Perhejuhlat: ei tilaisuutta isän- ja äitienpäivänä. Haluamme toiminnallamme korostaa perhearvoja ja siitä syystä isän -ja äitienpäivinä emme pidä seurakunnassa tilaisuuksia.
Rukousilta sunnuntaisin klo 18.00
Kokoonnumme viikottain rukoilemaan ja kohtaamaan Jumalaa yhdessä. Tule mukaan tuomaan omat rukousaiheesi, kannetaan kuormamme yhdessä Herralle.
lta sinulle torstaisin klo 18.00. Kerron sinulle tarinani -illoissa kuullaan seurakuntalaisten ajatuksia ja kokemuksia uskosta ja elämästä.
Taivaasta tuulee rukousilta torstaisin 18.00
Taivaasta Tuulee -rukousillat ovat helluntai-, vapaa- ja luterilaisen seurakunnan yhdessä järjestämiä tillaisuuksia. Neljä kertaa vuodessa järjestettävä rukoustapahtuma järjestetetään vuorotellen kussakin seurakunnassa. Yhteinen rukous on seurakuntien välisen yhteistyön kannalta merkittävä.

KESÄISIN
vietämme tilaisuuksia torilla ja kylillä.
JOULUNAIKAAN
musiikkivoimien joulukonsertit täyttävät temppelin.
PÄÄSIÄISENÄ
on myös usein musiikkitilaisuuksia ja nuortentapahtuma Arvokas.
VIERAILEVAT
puhujat tai musiikkiryhmät virvoittavat kuukausittain seurakuntaa.

ALAJÄRVEN  HELLUNTAISEURAKUNTA
Pitkäkankaantie 16