Työmuodot - Alajärven Helluntaiseurakunta

Sisältöön
TOTUTA POIKANEN TIENSÄ SUUNTAAN
NIIN HÄN EI  VANHANAKAAN SIITÄ POIKKEA

10-14-vuotiaiden viikko on nyt pelastettu! Nimittäin temppelillä riittää actionia ja tekemistä ihan jokaiselle junnulle. Mukaan pääsee kaiken pituiset ja näköiset kaverit, kunhan olet iältäsi 10-14-vuotias. Tule siis ennen kuin on liian myöhäistä. Näistä illoista et halua jäädä paitsi! Lisää tietoa junnu-toiminnasta löydät instagramista: @arvokasjunnut.
Junnuillat

Joka toinen perjantai klo 18-20 seurakunnan nuortentiloissa
Arvokas junior eli Arvokas jr. eli junnuilta on viikon kohokohta. Tule mukaan pitämään hauskaa, tapaamaan kavereita, herkuttelemaan, pelailemaan ja ennen kaikkea kuulemaan maailman parhaasta uutisesta!
Eikä siinä vielä kaikki! Kerran puolessa vuodessa järjestämme myös junnuyön, jossa jatketaan hauskaa menoa ihan koko yön yli! Eikä pidä unohtaa retkiä ja reissuja, joita junnutiimiläiset keksivät junnujen päänmenoksi. Vai miltä kuulostaa pikkujoulureissu Duudson Parkkiin tai talvileiri Iiruun leirikeskuksessa...

Girls Only -illat joka toinen perjantai klo 18-19.30
Girls Only -illat ovat nimensä mukaisesti vain ja ainoastaan tytöille tarkoitettuja iltoja. Pojat, tänne on teiltä pääsy kielletty! Girls Only -illoissa tehdään kaikkea sitä, mikä tyttöjä kiinnostaa. Kokkaillaan, pelaillaan, jutellaan, käydään tutustumassa hevosiin, urheillaan... Vain mielikuvitus on rajana! Jos olet tyttö ja iältäsi 10-14-vuotias, olet tervetullut tähän vaaleanpunaiseen ja kikattavaan joukkoon.

Leirit
Iiruun leirit, ne kesän kohokohdat! Siellä kymmenet ja kymmenet 10-14-vuotiaat pitävät hauskaa, uivat ja nauttivat kesästä. Sinne on pakko päästä mukaan joka kesä! Seuraa siis tarkempaa leiri-ilmoittelua netissä, instagramissa ja paikallislehdessä.

ALAJÄRVEN  HELLUNTAISEURAKUNTA
Pitkäkankaantie 16