Uskomme - Alajärven Helluntaiseurakunta

Sisältöön
IHMISEN NÄKÖINEN
LÄHELLÄ IHMISTÄ JA HÄNEN KANSSAAN ARJESSA ELÄEN
Toimintamme on kaikille avointa, ja voit tulla tutustumaan seurakuntaamme milloin vain. Tapahtumista löydät tietoa lehti-ilmoituksista, Facebookista ja kotisivuiltamme. Työntekijät ovat tavoitettavissa sähköpostitse tai puhelimella.

Keskeinen seurakunnallinen periaate liittyy yhteiseen uskoon, sen jakamiseen toisten kanssa sekä uskon soveltamiseen käytännön elämässä. Liittyminen seurakuntaan tapahtuu uskovien kasteen kautta.
Seurakunnassa tarjotaan Raamatun opetusta, sielunhoitoa ja rukoustukea. Haluamme olla mukana elämän merkittävissä hetkissä, iloissa ja suruissa. Tahdomme antaa etsivälle vastauksia ja auttaa löytämään rakastavan Jumalan.
Seurakunta on elävä organismi, johon jokainen saa tuoda mukanaan oman kulttuuritaustansa, tarinansa ja taitonsa. Jokaiselle on paikka seurakunnassamme, ja kullekin löytyy sopiva palvelutehtävä.
Haluamme olla uudistuva yhteisö, joka löytää tavat elää ympäröivässä yhteiskunnassa ja alati muuttuvassa ajassa. Pyrimme olemaan helposti lähestyttävä niin yksilöihmiselle kuin eri yhteistyötahoille.

ALAJÄRVEN  HELLUNTAISEURAKUNTA
Pitkäkankaantie 16