Työmuodot - Alajärven Helluntaiseurakunta

Sisältöön
SALLIKAA LASTEN TULLA TYKÖNI..
SILLÄ SENKALTAISTEN ON TAIVASTEN VALTAKUNTA
Seurakuntamme tarjoaa monipuolista ja lapsilähtöistä toimintaa kaiken ikäisille lapsille ja koko perheelle. Seurakunta on koti, jonne perheen pienimmät ovat erittäin tervetulleita. Meille on tärkeää, että lapset viihtyvät seurakunnassa. "Iso tai pieni, pitkä tai pätkä, pokerinaama tai pelle - kelpaa Jeesukselle!" Lapsityöstä vastaa innokas vapaaehtoisten tiimi yhdessä seurakunnan lapsityöntekijän kanssa. Lisätietoja toiminnasta saat Minnalta: Puh 044 237 564. Sähköposti: pollari.minna@gmail.com
Lasten kerhot keskiviikkoisin klo 18-19
Keskiviikkoisin temppelin käytävät täyttyvät lasten kengistä ja iloisesta puheensorinasta kun, suuri joukko kerholaisia saapuu kerhoihin. Samaan aikaan eri tiloissa kokoontuu ryhmät pienemmille ja isommille kerholaisille. Kaikille kerhoille yhteistä on toiminnallisuus, hauskanpito sekä kertomukset ja laulut rakastavasta Taivaan Isästä.

Keskiviikkoisin klo18-19
Alle kouluikäisille suunnattu aarrekerho kokoontuu temppelin alakerrassa. Kerhossa lauletaan, leikitään, askarrellaan ja kuunnellaan kertomuksia Raamatusta. Joka kerralla lapset pääsevät myös kurkkaamaan salaiseen aarrearkkuun. Joka toinen viikko on muskari, jolloin lapset pääsevät laulamaan ja soittamaan yhdessä.

Puuhis-Kokkis 7-10 vuotiaille:
Puuhiskerhossa nimensä mukaisesti puuhataan! Lapset pääsevät vuoroviikoin puuhikseen pelaamaan, retkeilemään tai musiikkijumppaamaan. Joka toinen viikko kokkiksessa taas kokkaillaan seurakunnan keittiöllä. Joka kerralla myös rauhoitumme kuuntelemaan kertomuksia Raamatusta.

ALAJÄRVEN  HELLUNTAISEURAKUNTA
Pitkäkankaantie 16